Informujemy, iż w przypadku dokonywania jakichkolwiek zmian dotyczących prowadzenia działalności, należy dostarczyć do Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości „ATUT” pismo zawierające dane przedsiębiorstwa, numer umowy na otrzymanie jednorazowej dotacji inwestycyjnej, informacje czego dotyczy zmiana oraz uzasadnienie.
W przypadku zmian dotyczących
terminu zakupu, parametrów technicznych wydatku oraz przesunięć powyżej 10% - przed dokonaniem zakupu należy dostarczyć pismo zawierające uzasadnienie oraz zaktualizowany harmonogram rzeczowo – finansowy inwestycji wraz z aktualną datą i podpisem.
przesunięć do 10% - należy dostarczyć pismo. Zaktualizowany harmonogram rzeczowo – finansowy inwestycji (data i podpis) należy dostarczyć wraz z rozliczeniem jednorazowej dotacji inwestycyjnej.:
2012-09-14 / wyświetleń - 1070
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.